תוכנת סריקת מסמכים

התוכנה שמייעלת את העבודה בכל ארגון

יש תוכנות שבאמת מראות עד כמה הן יכולות להועיל לכל ארגון. חברת ארכיב 1 מציעה לציבור לקוחותיה תוכנת סריקת מסמכים ברמה אחרת לגמרי. התקשרו כעת לחברת ארכיב 1 ותראו שכיצד הניסיון, המכשור, הידע, הזמינות והמחיר שמציגה החברה מביאים לכך שהמשרד שלכם הופך להיות מקום נוח יותר לעבודה וכזה שכל עובד יוכל למצות את יום עבודתו בצורה מלאה.

זאת בזכות תוכנת סריקת מסמכים שיש לה איכויות מרשימות להציג. התוכנה מאפשרת בנייה של עץ ארגוני בהתאם לאופיו ולדרכי ההתנהלות בכל ארגון. מדובר באפשרות מדויקת ואישית של חלוקה לאגפים, מחלקות (וכמובן גם תתי מחלקות). יחד עם הפקה של קובץ הנתונים בפורמט שמבוקש ע"י כל לקוח, נוצרת אינטגרציה מלאה עם המערכות הקיימות, והארגון הופך למכונה משומנת.

יתרונות מוכחים שקשה להתעלם מהם

לא קשה למנות את מעלותיה המוכחים של תוכנת סריקת מסמכים איכותית. בראש ובראשונה יש לשים לב לנוחות שהיא מציעה בזכות סריקה והעברת המידע למערכת תיקיות וקבצים בצורה שוטפת ועקבית. לאחר הסריקה תוכנת סריקת מסמכים נוחה מאפשרת גם טעינת נתונים מדיסק חיצוני או משרת. זאת כשהיא עובדת על כל מחשב ודורשת רק מערכת הפעלה בסיסית.

אם נעבור למפתוח החומר נראה עוד יותר עד כמה תוכנת סריקת מסמכים מסייעת מאוד לניהול קל של המידע בכל ארגון. התאמה אישית לכל לקוח שמציעה תוכנת סריקת מסמכים המשווקת ע"י חברה מובילה, מראה כיצד ניתן למפתח את החומר ברמה של קלסר, נושא, תיקייה, חוצץ וכיו'. בנוסף, כל חלק, מחלקה או ענף בארגון זוכים להגדרה של תבנית מפתוח שהינה ייחודית עבורם.

 

יכולות מצוינות בזכות רמת פיתוח מתקדמת

לרמת הפיתוח של תוכנת סריקת מסמכים יש חלק מכריע בשירות שהיא יכולה להציע. לכן חשוב להבין עד כמה חדשנות ויצירתיות הם דברים שלא כדאי לוותר עליהן אם מעוניינים למצות את מהלך הסריקה עד תום. החדשנות של תוכנת סריקת מסמכים יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות, כגון סינון קפדני, מיון מדויק, חיתוך, חיפוש, שליחת קובץ למייל, הדפסת החומר שנסרק ועוד.

בנוסף, קל לזהות את היכולות הגבוהות של תוכנת סריקת מסמכים אם מזהים את האפשרויות לייצוא חומר סרוק בפורמטים רלוונטיים לימינו כמו JPEG, PDF, TIFF. היכולות הגבוהות מצביעות על כך שתוכנה איכותית תאפשר למשרד לעבוד גם עם כמות אדירה של עשרות אלפי קבצים מבלי להתקין רכיבים ספציפיים כמו שרת עם מסד נתונים למשל.

5/5 - (1 vote)
להצעת מחיר לחץ כאן