אחסון מסמכים

אחסון מסמכים

הפתרון - אחסון מסמכים מקצועי

הצורך באחסון מסמכים עולה כאשר עסקים צוברים מידי יום אלפי מסמכים וככל שהזמן עובר הכמות הולכת וגדלה. שטחי אחסון הם נכס יקר ואותו יש לתחזק כראוי. לרוב הפעמים המשרדים לא יכולים לאחסן את החומר ופונים לשירותי ארכיב חיצוניים.
אחסון מסמכים הוא חלק חיוני מניהול מסמכים יעיל. כשהעסק משגשג אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד תיעוד חיוני. על פי חוק מדינת ישראל חברות נדרשות לשמור מסמכים מסויימים על פני תקופה מוגדרת של זמן. ולכן יש לאחסן את המסמכים בארכיב מסודר ומאובטח. אחסון מסמכים בארכיב מקצועי יבטיח שמירת מסמכים באופן כזה שהם לא יוכלו להינזק.
היתרונות של שירותי ארכיב: ניהול יעיל – דיווחים שוטפים נשלחים ללקוחותינו על כל המסמכים בארכיון. כל תנועה של קבצים מתועדת.
ביטחון – הארכיב שלנו מאובזר במתקני מניעה של אש. גניבה – בארכיב מותקנות מצלמות שמתעדות 24 שעות ביממה.

בנוסף, הדרישה מחברות עסקיות וארגונים היא שתהליך שמירת מסמכים בארכיב תהיה מאובטחת ומהימנה. בצורה כזו שתעיד כי המסמכים לא השתנו מאז שנכנסו למחסן הארכיב. ובמידה ויהיה צורך להשתמש במסמכים המאוחסנים כראייה משפטית הם יהיו תקפים לשימוש.

ולכן אחסון מסמכים הוא חלק מהותי מניהול המשרד שלך. חברת ארכיביון מספקת לך שרות אחסנת מסמכים בצורה מבוקרת ומאובטחת אשר מעניקה בטחון ושקט. בנוסף, חברת ארכיביון נותנת לך הלקוח את הדרך המהירה והבטוחה ביותר לשלוף את המסמכים שאוחסנו מכל מחשב.

מעוניין לדעת מה המחיר שלנו לשירותי ארכיב? מלא את הפרטים וקבל הצעת מחיר עכשיו!