תוכנה לניהול ארכיב דיגיטלי

laptop-819285_1280

התמודדות עם כמויות מידע עצומות

ארכיב הוא דבר שמסייע מאוד לגשת למידע רב ולעבוד בצורה רציפה גם אם מדובר על כמויות עצומות של מידע. אך כדי להיות בטוחים שניתן יהיה למצוא כל בדל מידע בצורה מדויקת ומבלי שהדבר ייקח זמן רב, הרי שחשוב מאוד להסתמך על שירות שבו ניתן ליהנות לא רק מאפשרות אחסון מרבית אלא גם מכלי יעיל שיכול לנהל את המידע הרב בכל רגע.

מידע עצום ופריטים רבים יכולים להרכיב ארכיב מסוים. לכן תוכנה לניהול ארכיב היא כזו שיכולה לעשות את ההבדל בין חיפוש ארוך ולא מוצלח אחרי מסמך או תמונה מסוימים, ובין מציאה מדויקת של כל פרט מידע בקלות רבה. מערכת ממוחשבת שמציגה בקרה מדויקת ואיתור של כל מידע היא אם כן דבר נדרש בימינו כדי שאף אחד לא ירגיש תסכול משירות חשוב כל כך.

גישה מלאה ומהירה לכל חומר

לאחר שנסרקים מסמכים מסוימים ולאחר שכל החומר הועבר אל מערכת המחשבים, מבינים הלקוחות שעליהם ליהנות מגישה מהירה לכל מידע. היום כבר אפשר לראות כיצד תוכנה לניהול ארכיב מציגה תפריט נוח שדרכו יכולים עובדים רלוונטיים ומורשים לגשת אל מסמך שעליו הם עובדים או אל חומר שאותו הם צריכים להראות לפתע ללקוח או למנהל שלהם.

בין אם מדובר על פעולה אישית שנעשית בקביעות ובין אם מדובר על גישה אונליין לחומר מסוים, הרי שמערכת איכותית תדע כיצד לשרת כל גורם. חשוב להבין עד כמה ארכיב דיגיטלי הוא כזה שמצויד ברמה גבוהה של תוכנה לניהול ארכיב. זאת כדי שניתן יהיה לשלוף כל מסמך ולדעת שהוא זמין בדיוק ברגע שאנו צריכים אותו בפעם הבאה.

חשיבותם של גיבוי ותמיכה

הפעילות הרבה שמבוצעת אל מול מסמכים שונים שהועברו לארכיב דיגיטלי מראה עד כמה יש צורך ליצור רמת ביטחון גבוהה עבור המשתמשים. הכוונה היא לכך שכל תוכנה לניהול ארכיב צריכה להציג לא רק יעילות מרשימה בכל הקשור לחיפוש ולמציאת חומר, אלא שהיא גם צריכה לתת מענה לנושאים הכרחיים וחשובים כמו גיבוי למשל.

גיבוי של חומר ועוד אלמנטים חשובים כמו תמיכה בהכנסת פריטים למערכת, עבודה מול מסופונים שונים ע"י קריאת ברקודים, תיעוד של שליפות חומרים, ויצירת דו"חות רלוונטיים, ממחישים לכל משתמש ולקוח שיש להם על מי לסמוך כשהם עובדים בצורה ממוחשבת. תוכנה כזו חוסכת המון בלא מעט היבטים עבור כל גוף, ולכן היא הופכת לאהודה יותר ויותר בשנים האחרונות.