משרד ללא נייר ,פתרונות

הפתרון המתקדם שניתן ליהנות ממנו בפשטות רבה

בכל מה שקשור למושג כמו משרד ללא נייר, פתרונות מסוימים יכולים להיות מוצעים לכל בעל או מנהל משרד. אך חברת ארכיביון מציעה את הפתרון הכולל למניעת עבודה מגושמת עם נייר. צרו קשר עכשיו עם החברה שנחשבת לגדולה בישראל בשירותי סריקה והיא תשנה לחלוטין את התנהלות משרדכם בזכות סריקת כמויות עצומות של חומר והפיכתו לקבצים דיגיטליים נוחים.

 

במסגרת הקונספט של משרד ללא נייר, פתרונות הסריקה הם אלו שיוצרים אפשרות להציג לכל לקוח של המשרד שירות יעיל, מדויק ומהיר. סורק מיוחד שיכול להעביר חוזים, תמונות, מפות ומידע כתוב אחר לקובץ רלוונטי, מתווסף אל סיווג החומרים לפי קטגוריות, תיארוך של כל סריקה, ויצירת מאגר מידע מסודר ומאורגן לטובתם של כל עובדי הארגון.

עוברים לעבודה דיגיטלית מלאה

במעבר אל משרד ללא נייר, פתרונות הסריקה מראים כיצד הם מותאמים לכך שהמדינה מאפשרת עבודה עם מסמכים וקבצים שנחתמים דיגיטלית. כך אפשר להיות בטוחים שחשבוניות או מסמכים אחרים יישלחו במייל בצורה חוקית לאחר שנסרקו. גם חוזים הם כאלו שניתן לחתום עליהם דיגיטלית, ולכן אין כל סיבה לשמור הסכמים משפטיים בצורה מיושנת אם אפשר לסרוק אותם.

בזכות סריקה, קטלוג והטמעה מסודרת בכל משרד, ניתן לעבוד בצורה דיגיטלית מבלי כל צורך בנייר. בפועל כשאנו מדברים על משרד ללא נייר, פתרונות כאלה מביאים לכך שכל עובד יכול לשלוף נתונים מיידית, וכל בעל משרד יכול לחסוך בכוח אדם שעולה כסף ובמערכות מיושנות שגם הן מציגות עלויות שונות. הפתרון הכולל הזה הופך כל משרד בישראל ליעיל ולבעל יתרון מול משרדים אחרים.

המעבר למשרד חכם מותאם לצרכי כל ארגון

כדי להציע באמת משרד ללא נייר, פתרונות המוצעים ללקוח צריכים להיות מותאמים אישית לצרכיו. יש משרדים גדולים ויש קטנים יותר, יש משרדים שעובדים עם מסמכים מורכבים או עם מפות ויש כאלו שמתנהלים בצורה בסיסית יותר. לכן הסורק ושיטת הקטלוג צריכים להיות מותאמים לכמות הניירת, לצורת העבודה איתה ולרמת הוויזואליות שצריך להציג כל מסך לאחר הסריקה.

סריקה חכמה תעביר את המידע הכתוב לקבצים שיהיו חלק ממערכות המידע החדישות של המשרד. בנוסף, ברעיון של משרד ללא נייר, פתרונות יעילים גם מציגים היבט נלווה שחשוב להתייחס אליו. הכוונה היא ליצירת משרד אקולוגי, אם נגדיר זאת כך, שתורם לסביבה ובכך נהנה גם מפידבקים חיוביים של גורמים רבים, ובין היתר גם של לקוחותיו, כמובן.

5/5 - (2 votes)
להצעת מחיר לחץ כאן