תוכנה לניהול מסמכים

laptop-819285_1280

המסמכים הינם הילך רגולטורי בכל תחומי החיים של תושב המקבל שירותים מגורמי ממשל שונים. כדי להקל על מאמץ איסוף המסמכים והמעקב אחריהם יצרנו תוכנה לניהול מסמכים קלה ופשוטה לשימוש. תוכלו לאסוף מידי חודש את כל המסמכים השונים המגיעים אליכם בדואר או במייל ולאגד אותם בצורה מסודרת תחת נושאים שונים
בתוך תוכנה לניהול מסמכים.

המסמכים שאנו מקבלים הינם תשלומי ארנונה, מים, מיסים, תלושי שכר, תשלומי חשמל, גז, כבלים או לווין, או דפי חשבון וכן מסמכים אינפורמטיביים אחרים
ניתן לאגד אותם באופן כרונולוגי לפי החודש בו הגיעו או לפי נושאים, לדוגמא, חשבונות, מסמכים לשמירה לצמיתות, תכתובות, תצלומים מיילים, קבצי אקסל, וורד וכו'

ניתן לשמור את המסמכים על גבי התוכנה במחשב המקומי או להתחבר לענן ואז להיכנס אליהם מכל מקום בו אתם נמצאים.

תוכנת אופק לניהול מסמכים

תוכנת אופק הינה תוכנה מתקדמת לניהול מסמכים וקבצים המאפשרת ללקוח ניהול מלא משלב קליטת המסמך או הקובץ, מחיפוש הוספת עמודים או קבצים נוספים וכן ביצוע סריקה, וחתימה דיגיטלית התוכנה מגיע בתצורות של עמדה בודדת לצפייה, עמדות עריכה וניהול, או גרסת ענן לניהול המסמכים בשרת מרוחק. התוכנה היא פיתוח ישראלי של קבוצת ארכיב גרופ ומותקנת ומופעלת על ידי מאות לקוחות ממגוון רחב של תחומים. ההתקנה פשוטה וההפעלה נגישה לכל גורם בארגון. התוכנה אף מאפשרת יכולת מידור למורשים. שליחת קבצים וביצוע יומן אירועים לכל המסמכים והקבצים החתומים דיגיטלית במערכת. נשמח להגיע אליכם ולבצע הדגמה והסבר.

להצעת מחיר ניתן לפנות למחלקת המכירות שלנו.