מיכלי ארכיב של ארכיביון

תרון נוסף של חברת ארכיביון על פני חברות ארכיב אחרות בענף הינו מוצרי האריזה המיוצרים על ידי הקבוצה בישראל ומשווקים ללקוחות החברה.
החברה מספקת מיכלי פטנט ייחודיים , חזקים ועמידים באמצעות חברת הבת EasyBox.

המיכלים נרשמו כפטנט עולמי באירופה ארצות הברית ושאר העולם ומשווקות על ידי החברה לחברות ארכיב ולקוחות המשתמשים בקרטון גם לענפים אחרים כגון : אופנה , מזון, הובלה ועוד.

היתרונות ללקוח הינם חיסכון ניכר בזמן עבודה של עובדי הלקוח בהכנת המיכלים. זמן הכנת מיכל ארכיב הינו פחות משניה, לעומת מיכלים של מתחרים בהם זמן העבודה הינו למעלה מדקה.
בנוסף אחסון מיכלים ריקים בשטח קטן וכן תחתית המיכל אשר עשויה מקשה אחת ואינה יכולה להיקרע. כך יכול הלקוח להיות בטוח שהחומר שלו לא ייפול מתוך המיכל והשינוע שלו יהיה בטוח בכל עת.
מכסה המיכל הינו ייחודי והכי גדול ושומר על החומר בתוך המיכל – המכסה באורך של 9 ס"מ, לעומת מכסים אחרים שהם רק 4 עד 5 ס"מ ואינו יוצא בקלות. כך החומר בתוך המיכל נשמר מפני מזיקים, אבק , לכלוך או רטיבות.

חוזק החלק החיצוני של הקופסה עשוי מ-100% תאית לעומת 50% תאית ו-50% נייר ממוחזר בקופסאות מתחרות. נתון המקנה לקופסה עמידות בעומסים גבוהים (חוזק פקיעה: 1635 ניוטון לעומת 1020 בקופסה רגילה וחוזק קריעה 2470 ניוטון לעומת 2320 ניוטון בקופסה רגילה – אילו מבחני יכולת שנערכו במכון התקנים הישראלי).

חיסכון בשטח אחסון. בשל צורת הקיפול של הקרטון והחוזק של החלק החיצוני אזי השטח החיצוני הינו קטן יותר וכך ניתן לאחסן 30% יותר קופסאות ריקות בשטח.
כמו כן הארגז צר יותר בשלושה סנטימטר ולכן ניתן לאחסן בארכיב נתון כמות מסמכים גדולה יותר ובכך ליצור חסכון משמעותי של כ-10% בארכיב. משקל נמוך- 400 גרם לעומת 520 גרם בקופסאות הרגילות.

חשיבה ירוקה- גם לאחר סיום השימוש במיכל – ניתן לקפל ולהשתמש שוב, בגלל חוזק המיכל, צורתו המיוחדת , והחיסכון באחסון. אין צורך לזרוק את הקופסא אלא להשתמש בה שוב ושוב וכך לחסוך בייצור מיכלי ארכיב מתכלים נוספים.

אם גם אתם מעוניינים לרכוש את המיכל או לקבלו ללא עלות ניתן להצטרף לשירותי ארכיב של ארכיביון – לחץ כאן ליצירת קשר

סימוכין: ממאמרי ארכיביון מס` 48

5/5 - (1 vote)
להצעת מחיר לחץ כאן