שירותי ארכיב לארגונים גדולים

סיוע חשוב לשמירת מסמכים בהתאם לחוק

ארגונים רבים בארץ ובעולם זקוקים היום לשירותים מיוחדים יותר מאשר בעבר. בין אם מדובר על חוק שבגללו יש להיעזר בשירותים שונים ובין אם יש צורך ברור בסדר ובחיסכון של התנהלות הארגון, הרי ששירותי ארכיב לארגונים הם בעלי ערך רב. כך למשל מבינים בארגונים רבים עד כמה כדאי להיעזר בחברה איכותית שיכולה לשמור על מסמכים לאורך זמן.

החוק בישראל קובע כי מסמכים מסוימים צריכים להישאר בידי הארגון למשך 7 שנים. הדבר אומר מציאת חדר לאחסון ארגזים רבים של מידע, ולכן אין ספק שאם אפשר להיפטר זמנית מהחומר הרב תוך הנאה מביטחון רב שמדובר באחסון ברמה גבוהה, הרי שאף ארגון לא יסרב לכך. כמובן שהדבר תורם לחיסכון במקום ובכוח אדם שצריך להשגיח ולטפל בחומר לעתים.

b_80370851

המתקן המאובטח שנדרש לעמוד במשימה

ברור לכל מנהל או בעל ארגון שרק שמירת מסמכים שונים בצורה רצינית היא זו שתמנע אובדן של מידע או סרבול רב ברגע שרוצים להגיע למסמך מסוים. לכן חשוב להכיר את חברת ארכיביון שמספקת כבר לא מעט שנים שירות מקצועי של ארכיב לארגונים תוך הקפדה על הצגת מתקנים ברמת אבטחה גבוהה התואמת את דרישות החוק בישראל ועומדת בכל התקנים המחמירים.

צורת הבנייה של מתקן האחסון מעידה על כך שהיא יכולה להתמודד עם שמירת מסמכי נייר בצורה מרשימה מאוד. שרידות הנייר היא דבר חשוב מאוד שעומד בבסיסו של השירות, ולכן מעבר לאמצעי אבטחה שונים נוצרת גם מערכת מיגון איכותית הכוללת גלאי עשן ואש כדי למנוע סיכונים מיותרים. יחד עם מתזים שפועלים במקרה הצורך, מדובר בהגנה שקשה להשתוות אליה.

בהתאם לצורך של כל ארגון וארגון

חברת ארכיביון מייחדת את השירות שלה כשהיא פונה אישית לכל ארגון ומציעה לו שירותים בהתאם לצרכיו המדויקים. לחברה מכלול רחב של שירותים הכוללים בין היתר גם סריקה, גריסה וכיו`. בזכות שיטת עבודה קפדנית וכללים שאליהם מחויבים כל העובדים, יכול כל מנהל בארגון להבין שמדובר בשירות שעליו ניתן להסתמך בכל מאת האחוזים ולאורך כל הדרך.

עבור כל מי שמעוניין ליהנות משירותי ארכיב לארגונים, הרי שמדובר באפשרות מצוינת לשקט נפשי ולחיסכון משמעותי וחשוב בכל ארגון. בל נשכח כי הוצאות הארגונים בימינו הן גבוהות, ולכן כל שירות שיכול להיות גם מועיל מבחינה לוגיסטית וגם חסכוני, הוא כזה שקשה מאוד למצוא אדם רציני שיוותר עליו או לא ישקול אותו בכובד ראש.