שירותי ארכיב ברמת גן

ramat-gan

כמה מאות ברמת גן שהיא אחת מהערים המרכזיות במחוז גוש דן. רמת גן ידועה גם כמרכז עסקים מרכזי בישראל ואזור מתחם הבורסה בו שוכנים אלפי עסקים, עובדה המעידה על מרכזיותה של רמת גן כמוקד משיכה לעסקים רבים. עובדי חברת ארכיביון נמצאים מדי יום מרבית שעות היום באזור מתחם הבורסה ובמתחמי עסקים אחרים בעיר רמת גן ומאות לקוחות של החברה באזורים אילו מקבלים שרות יומי רציף ומיידי.

צוות קבוע של עובדים מבקר במשרדי הלקוחות ואוסף מיכלי ארכיב המיועדים לשמירה במחסני החברה, מספק תיקים חשובים ואוסף תיקים וקלסרים שחזרו מטיפול שוטף במשרד הלקוח. מענה ללקוחות באזור רמת גן מתבצע מדי יום בין השעות 08:00 ל-17:00.

השירותים הניתנים למתחם מגוונים ומתחילים בשעות הבוקר המוקדמות מאחר ובחלק מבנייני העסקים במתחם כניסת ספקים מותרת רק בשעות הבוקר המוקדמות וכן על מנת לתת את השירות המתבקש בהקדם. ארכיביון משרתת סוגי עסקים שונים במתחם הבורסה, מטות של חברות, מאות משרדי רואה חשבון ומשרדי עורכי דין וסוכנויות ביטוח רבות.

החברה מפעילה בין היתר שירות מהיר באמצעות עובדים על כלי רכב דו גלגליים, זאת לצורך מענה הנדרש בעת הכנת תיקים לבית משפט. עובדי החברה עונדים תג עובד של החברה ומדים וכך גם משולטים רכבי החברה. תוכלו לראות את רכבי החברה השונים ברחבי העיר בעת שהם מספקים שירותי ארכיב מדי יום.

אם גם אתם פועלים ברמת גן נשמח לעמוד לרשותכם – התקשרו עוד היום ל-1-700-07-10-10 וששוחחו עם נציג שירות!

קבל הצעת מחיר עכשיו!