ארכיון ממוחשב

laptop-819285_1280

בעידן המודרני קשה לדמיין את התוכן שמכיל הכונן הקשיח כמסמכים פיזיים. תאר לעצמך את כמות הקבצים והתיקיות שלא לדבר על תמונות, קבצי מוזיקה וסרטונים שמכיל הכונן. ארכיון ממוחשב הפך את השימוש בקבצים הללו לפשוט וקל.

ברוב מקומות העבודה הנייר משמש לתיעוד מידע חיוני יומיומי. אבל עם כל הסכנות המודרניות של הונאות זהות ונזקי הטבע מידע רגיש חייב להישמר מאובטח. הנפח העצום של מסמכים אישיים ורגישים מאוד במשרדי עורכי דין, בתי חולים, מכללות ואף בנקים מחייבים לשמור בקפדנות יתרה את המסמכים הללו. מאחר ונייר הוא לא חומר יציב ויכול להינזק עם השנים מריקבון, מים או שריפה. זה המקום בו ארכיון ממוחשב "נכנס" למשחק. יצירת ארכיב הממוחשב הוא תהליך של סריקת מסמך נייר והמרתו לקובץ דיגיטלי ואחסונו על גבי המחשב. המערכת הממוחשבת מאפשרת לחברות וארגונים לנהל, לעקוב ולאחסן רשומות דיגיטליות בצורה מאובטחת. פעולה נוספת מאוד חשובה היא שניתן לבצע באמצעות התוכנה היא שיתוף מידע בין עובדי הארגון, ניתן לשלוח דרך התוכנה מיילים, לשתף קבצים בין מחלקות ועוד.

ניהול ארכיון ממוחשב הוא חלק מניהול נכון של העסק שלך היכולת לקטלג ולארגן את המידע והמסמכים בעסק שלך. בחברת ארכביון ניתן לרכוש שרותי ארכיון דיגיטלי או ניהול ארכיון ממוחשב בצורה קלה וידידותית ואפשרות גישה למסמכים בכל זמן ומכל מחשב וזאת בצורה מאובטחת ומהירה.