שמירת מסמכים והסכנה מאתרי סקס

porn

חוסר מודעות לסכנות האורבות מאתרי סקס והיכרויות מהווה גורם מרכזי בסיכון הפגיעה בארגון. אתרים אלו נושאים בקרבם וירוסים מסוכנים אשר עלולים לשבש את פעולת המחשב ולאובדן מידע חשוב.
חוסר מודעות לסכנות האורבות מאתרי סקס ואתרי היכרויות מהווה גורם מרכזי בסיכון הארגון מפני פגיעה ממשית בו. כאשר העובדים שלך גולשים במהלך יום העבודה לאתרי סקס או היכרויות, אתרי דרושים או מכירות, הם אינם יודעים כי אתרים אלו מעוניינים כי ישובו לבקר אצלם בקרוב. לרוב מבקשים פרטים מזהים וכן אישור על מספר שאלות תמימות שמביאות את המשתמש לתת פרטים ובעצם מאפשרות לשתול במחשב זה סימן זיהוי שנקרא cookie שתפקידו לזהות את המחשב של העובד לצורך חיבור מהיר וזיהוי משתמש בפעם הבאה.

באותה עת נלקחת כתובת המייל אשר נמכרת לאתרים שונים ומתחילה מתקפת מיילים על המחשב בארגון שלכם מאתרים שונים למכירת כדורי ויאגרה, תרופות שונות ועד לקורסים לבישול.

חלק מהמיילים הללו נושאים בקרבם וירוסים מסוכנים מסוג תולעת או סוס טרויאני אשר עלולים לשבש את פעולת המחשב באופן שלא מאפשר עבודה רציפה ואף להביא לידי קריסתו המוחלטת . יתרה מזו, חלק מהוירוסים מסוג הסוס הטרויאני יגרמו למחשב שלכם לשלוח מיילים חיצוניים אל אלפי תיבות דואר אחרות ובדרך זו לגרום לשרתים של ספקי אינטרנט לסמן אתכם ברשימה שחורה ולחסום אתכם מהאינטרנט. אם אלו היו כל הנזקים היינו אומרים דיינו אולם ברבים מהמקרים, מידע רב מהמחשב האישי או מהשרת של החברה נעלם ואיתו מסמכים ומיילים רבים שקיבלנו, מסמכים שכתבנו ואפילו מסמכים שהיו לנו על שולחן העבודה.

שירותי ארכיב חיצוניים היו נותנים מענה למתקפה שכזו שכן במידה והיו לכם גיבוי באמצעות קלטות גיבוי או באמצעות גיבוי מוצפן בחוות שרתים, ניתן היה לשחזר את המידע בצורה מהירה וקלה. ראשית, תתייעצו עם מומחה לאבטחת מידע בכדי למנוע מהעובדים גישה לאתרים שאינם מורשים כגון אתרי סקס.

שנית, התקשרו עוד היום לחברת ארכיביון ותבקשו מענה מיידי לגיבוי הנתונים של הניירת והמסמכים לשעת חירום, לפני שיהיה מאוחר מידי.

סימוכין: מתוך מאמרי ארכיביון מס' 11

5/5 - (1 vote)
להצעת מחיר לחץ כאן