שמירת מסמכים ואסון התאומים

twin-towers

מה יקרה אם מחר בבוקר תפרוץ דליקה או פריצה לעסק? האם בדקת את ביטוח העסק שלך? לאחר אסון התאומים נמחקו חברות שלמות שלא דאגו לגבות כראוי את מסמכיהם. ב- 11/9/2001 התרחש אסון כאשר פיגוע טרור רצחני פגע בליבה של בירת העסקים העולמית ניו- יורק והשפיע על הסדר העולמי החדש לשנים רבות. לא רק בתחום המדיני ובמזרח התיכון אלא גם על עסקים בכל רחבי הגלובוס.

בעקבות אסון התאומים נעלמו ונמחקו מעל פני האדמה בתוך מספר דקות עשרות חברות אשר לא דאגו לגבות כראוי את המסמכים שלהם באתר חליפי. לחלק מהחברות היה אתר גיבוי בבניין השני של התאומים אולם זה לא עזר להם. ולמרות שכ"א לא נפגע כי לא נכח במשרדים באותה עת, הרי שכל הניירת, המחשבים והגיבויים של אותה חברה אבדו לעד.

חברות הביטוח העולמיות נאלצו להתמודד לראשונה עם נזקי רכוש במידע ואחזור מידע אלקטרוני ולפצות את לקוחותיהם. בעקבות זאת החליטו חברות הביטוח העולמיות לחייב את העסקים המבקשים לבטח את המידע שלהם לשמור את ארכיבי המשרד וגיבוי הנתונים באתר המרוחק מהמבנה הפיזי שלהם במרחק של כ- 40 ק"מ.

האם בדקת את ביטוח העסק שלך? היכן המסמכים נשמרים? מה יקרה אם מחר בבוקר תפרוץ דליקה או פריצה לעסק? גם בישראל לאחר אסון התאומים עסקו חברות הביטוח בבדיקה של ביטוחי לקוחותיהם ודרשו מהם לשמור את הניירת והמסמכים וכן את גיבויי המחשב בקלטות גיבוי ולהשתמש בשירותי ארכיב חיצוניים.
חברת ארכיביון זיהתה את הצורך ונותנת מענה מלא לכל צרכי הלקוח, שמירת ניירת ומסמכים פיזיים, סריקת ניירת ואחזור מידע, שמירת קלטות גיבוי בכספות חסינות אש, ומתן שירותי גיבוי מוצפן בחוות שרתים.
התקדם עוד היום לשמירת מסמכים מאובטחת למען שרידות הארגון שלך ופנה לקבלת שירותי ארכיב
סימוכין: מתוך מאמרי ארכיביון מס' 2

5/5 - (1 vote)
להצעת מחיר לחץ כאן