מצגת על טיול בסין ואובדן עצום של מידע

great-wall-of-china

אבא שלי לא היה בסין. אבל חברו יוסי היה ושלח לי מצגת מדהימה של החומה הגדולה של סין, עד כאן הכול מצוין. הוא גם שלח לי את המצגת למייל שלי בעבודה ומתברר שהמחשב של יוסי היה נגוע בווירוס שהתלבש על המצגת מהטיול בסין. כמובן שלי זה לא קרה, אבל מי לא קיבל מצגת על הטיול בתאילנד או על תערוכת הפרחים בהולנד וחשב שזו מצגת תמימה עד שהבין שזה וירוס מסוכן?

ללא תוכנות אבטחת מידע וללא בקרה על מיילים נכנסים לארגון ישנה סכנה להמשכיות ושרידות המידע בארגון לאורך זמן.

קבלת שירותי ארכיב הכוללים שירותי סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטאלי ואחזור מידע וכן גיבוי חומר בקלטות גיבוי או בחוות שרתים הינם הכרח לכל ארגון, אחרת ימצא את עצמו הארגון שלכם תחת סכנה מוחשית, מיידית וברורה.

אף פעם לא ידוע מאיפה תגיע המתקפה אבל ללא השקעה במשאבים ובשירותי ארכיב מינימאליים עבורכם לא תוכלו לשרוד בג`ונגל המידע הנמצא מסביבכם. המצגת מסין היא רק סימפטום למאות מיילים שאנו מקבלים מידי חודש לתיבת המייל בבית או בעבודה, חלקם דואר זבל פרסומי, חלקם דואר זבל חברי של כל מיני הגיגים וחלקם גם דואר מסוכן שמגיע מספאמרים והאקרים ממדינות עולם שלישי שלא ניתן לשלוט בהם. לעיתים קרובות הם מתגלים כמתוחכמים הרבה יותר מחברת האינטרנט שלנו ומתוכנת האנטי וירוס שהתקנו במחשב. לכן כדי להימנע מאסון בשמירת המסמכים והמידע האישי והארגוני דאגו עוד היום לגיבוי, שלחו מסמכים לשירותי ארכיב חיצוניים, גבו חומר בקלטות גיבוי, וגבו בחוות שרתים. אחזור המידע ללא אמצעי הגנה הללו עלול לעלות הרבה יותר מהטיול שלכם לחומה הגדולה של סין.

פנו עוד היום לקבלת שירות מחברת ארכיביון.

סימוכין:מתוך מאמרי ארכיביון מס` 8

5/5 - (2 votes)
להצעת מחיר לחץ כאן