הרווח של חברות ההייטק וההשפעה על המידע שלנו

macbook

אנו נמצאים כבר למעלה מעשור בעיצומו של עידן המידע.

היכולת של כל ארגון ופרט לייצר מידע ולשמור אותו הולכת וגדלה מידי יום. תשתיות התקשורת מאפשרות העברת נתונים מהירה וגדולה ונפחי האחסון של המידע הולכים וגדלים וכך גם הדיסקים והמחשבים המאפשרים זאת. עם זאת, תעשיית ההייטק, בעיקר בחברות הענק העוסקות בחומרה ובתוכנה התומכת במוצרים אילו, חייבת להמציא את עצמה מחדש מידי שנה, ולמעשה הממוצע בעשור השני של המאה ה-21 עומד על טכנולוגיה חדשה בכל 18 חודשים.

אין סטנדרט אחיד לשמירת מידע או לחומרה ולכן גם אם כיום אנו מעוניינים לשמור חומרים, תצלומים ומידע על קלטות דיסקים או על דיסק קשיח במחשב יש לקחת בחשבון שהחומרה או טכנולוגיות האחזור יכולה להשתנות בפרק זמן קצר.

למה בעצם זה קורה?

חברות הטכנולוגיה מעסיקות מאות אלפי מתכנתים ברחבי העולם. מידי שנה מפתחות החברות סביבות פיתוח חדשות לתוכנות המקצרות את הזמן לפיתוח מוצרים חדשים. יכולת זו מאפשרת להם "להרוג" טכנולוגיה שמיצתה את עצמה ולמעשה לייצר מנוע צמיחה חדש לחברה. כמו כן יכולות החברות למנוע בצורה זו ממתחרים חדשים לחדור לשוק.

מה זה גורם לחברות ולאנשים פרטיים?

זה גורם לנו לאבד מידע יקר ולהשקיע בממוצע אחת לשלוש שנים בשדרוג מערכות מידע, חידוש חומרה ותוכנה. מעבר לעלות הכספית, עלינו לבחון כל פעם מחדש איך להעביר את כל המידע ללא שינוי או איבוד מידע לאמצעי אחסון חדש שיאפשר לנו המשך ניהול המידע בצורה אופטימאלית, שכן אם לא נעשה זאת לא נוכל לאחזר את המידע והוא עלול ללכת לאיבוד לתמיד.

למי לא היו דיסקטים פלופי 5.25 במחשב שהיום אין התקן שקורא אותם או תקליט שקשה למצוא עבורו מערכת סטריאו להשמעה או סרטים 8 מ"מ שצולמו והיום צריך להשקיע כסף רב כדי להעביר אותם למדיה דיגיטאלית. כל המידעים הללו :תמונות, שמע, קבצי וורד מגרסאות של מערכות הפעלה מלפני 10 שנים ויותר הולכים ונעלמים וכולנו נמצאים במרוץ מתמיד אחרי המידע ושדרוגו.

מה צריך לעשות אם כן?

ראשית להיות מעודכן בהתפתחויות טכנולוגיות, לגבות את החומרים באתרי שיתוף קבצים, לסרוק ניירת, מסמכים ותמונות ולהעלות אותם לאתרים הללו. ניתן בתשלום חודשי זניח לשמור את המידע שלנו לתקופות ארוכות, אתרים אילו אשר שומרים מידע ללקוחות רבים ולתקופות ארוכות משדרגים באופן תמידי את ממשקי ההפעלה ואת האפליקציות ומאפשרים לנו לגשת למידע מכל מחשב בכל עת ולצפות בנתונים ולאחזר אותם.

בעידן המידע בו כל הזמן משתנות טכנולוגיות בקצב מהיר חשוב להשקיע ולהיות בטוח שאכן המידע שלנו שמור.

חברת ארכיביון מאפשרת ללקוחותיה את היכולת הזו.

סימוכין:מתוך מאמרי ארכיביון מס` 17

5/5 - (1 vote)
להצעת מחיר לחץ כאן