שמירת קלטות גיבוי

b_13176931

כל בית עסק או חברה אשר משתמשת במחשביה לשמירת מסמכים וניירת , ביצוע פעילות הנהלת חשבונות או כל פעילות מידע אחרת חייבת לנקוט משנה זהירות ולגבות את המחשבים או השרת בחברה באמצעות אמצעי גיבוי.

אמצעי גיבוי פשוט יעיל ואמין הינו טייפ גיבוי באמצעות קלטות גיבוי. ניתן לגבות מידי יום בתהליך אוטומטי ומהיר ולשמור קלטת במשרד או בבית. מכיוון שלעיתים גם המשרד חשוף לנזק פוטנציאלי משתמשות חברות רבות בשירותי שמירת הקלטות של חברת ארכיביון.

חברת ארכיביון מספקת שירותי אחסנה ושמירה עבור קלטות גיבוי, מחשבים ניידים, דיסקים ניידים וכל מדיה הכוללת גיבוי. חברת ארכיביון מספקת את השירות לעשרות לקוחות, לצורך גיבויים יומיים, גיבויים שבועיים או גיבויים חודשיים.

הגיבויים נשמרים בכספת ייחודית בחדר שמור, בטמפרטורה קבועה שלא עולה על 22 מעלות צלזיוס לאורך כל השנה, במקום נשמרת גם רמת לחות יחסית של פחות מ-50 אחוזים.

הכספת מוגנת מפני קרינה אלקטרומגנטית ומפני חשמל אלקטרוסטאטי, העלול לפגוע בקלטות. בנוסף החדר מוגן באמצעות מערכת מתזים אוטומטית מסוג אבקה וכן בגיבוי של מערכת מתזים על בסיס מים. השירות כולל הגעה של איש חברה אל הלקוח לצורך איסוף קלטות גיבוי, והחזרת קלטות מאיסופים קודמים.

כל עסק אשר ברשותו ביטוח עסק הכולל ביטוח שחזור מסמכים ומדיה דיגיטאלית מחויב על ידי חברת הביטוח להעביר העתק של הגיבויים היומיים אל אתר חליפי בטוח שאינו בבניין המשרדים בו נמצא שרת העסק. העברת החומר באמצעות חברת ארכיביון לאתר בטוח מהווה פתרון קל, בטוח וחסכוני.

הוצאת קלטות במקרה הצורך מתבצעת 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה, ללא כל שיהוי.ניתן לקבל כל קלטת שנשמרה בכספות החברה בתוך שעה מרגע קריאה.

עשרות חברות מקבלות שירותי שמירת מדיה דיגיטאלית באופן שוטף ובטוח. הצטרף אליהם.

להצעת מחיר למוצרי אחסון למדיה מגנטית – לחצו כאן